Dear visitor, welcome to Feuersalamander Infoboard. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
....
Quoted
Hat du persönliche Erfahrungen mit Feuerbauchmolchen?
This post has been edited 1 times, last edit by "Taradaj" (Nov 17th 2005, 8:07pm)
Quoted
Werd ich machen danke. Wie heißt der hier den?
Quoted
Original von Michael Schantz
Feuerbauchmolche werden meines Wissens Anfängern empfohlen.
Quoted
Original von Taradaj
Um einiges einfacher wird die Pflege der Tiere, wenn du Erfahrungen in der Aquaristik hast.(...)
Falls du keine Erfahrung in der Aquaristik hast oder lieber rein terrestrisch (landlebende) Amphibien haben möchtest, dann gibt es sicher z.B. noch den Schmuckhornfrosch oder den Feuersalamander?!?
Quoted
Wollte die Tiere nurmal so in den Raum werfen
....
Quoted
...warum empfiehlst Du Anfängern keine Feuersalamander, Michael?
This post has been edited 1 times, last edit by "BigOrange" (Nov 18th 2005, 2:50pm)
Quoted
Also wenn ich jetzt nen Feuersalamander hätte was muss ich den dann für den herrichten also viel Land weniger Wasser?
This post has been edited 1 times, last edit by "Dominic" (Nov 20th 2005, 7:16am)
This post has been edited 2 times, last edit by "Michael Schantz" (Nov 20th 2005, 9:47pm)
1 guests