Dear visitor, welcome to Feuersalamander Infoboard. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
!
. Ich bin selbst auch Rückwandbauer (hobbymäßig, nicht beruflich), hab aber noch nie eine nach deiner Methode gebaut. Was mich dabei interessiert ist wie du beispielsweise im Falle einer Wurminfektion handelst. Lässt sich deine Rückwand ähnlich einfach desinfizieren wie eine, die mit Epoxidharz versiegelt wurde? Bei Epoxidharz wird ja ein Einnisten von Bakterien völlig verhindert und leicht zu reinigen und desinfizieren bei Krankheit ist sie auch. Da stell ich mir das bei dir ziemlich kompliziert vor.This post has been edited 1 times, last edit by "Vikey" (Apr 9th 2010, 8:56pm)

und wünsch dir mit dem Moos viel Glück!This post has been edited 1 times, last edit by "Vikey" (Apr 22nd 2010, 9:47pm)
This post has been edited 1 times, last edit by "Vikey" (Jun 26th 2010, 3:52pm)
This post has been edited 1 times, last edit by "Vikey" (Jun 28th 2010, 12:27pm)